great ocean road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu great ocean road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

great ocean road

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

06 Februari 2010 | Australië, Melbourne

zo vandaag zijn we dan in melbourne aan gekomen.
Gisteren hebben we de great ocean road gereden deze was ongeveer 250 km lang.
Het is een weg die aangelegd is als eer betoon aan de militaire van na de oorlog hij was erg mooi. We hebben daarna in torquay geslapen en na wat twijfel vandaag toch naar de stad melbourne gereden. Het is hier erg druk dus dat is ff wennen maar met het openbaar vervoer lukt het allemaal prima hier. morgen rijden we verder naar sydney

fijn dat jullie reageren voelt toch het verre weg zijn dicht bij

heeeeeeeeeeeeeel veel groetjes ronnie en ellie

ps knip zo gauw we weten hoe het werkt met de foto's dan komt er wat op en als dat niet lukt dan kom maar een avondje als we terug zijn geld ook voor de rest die onze foto's en film willen zien maken we er een gezellig feestje van.

• 06 Februari 2010 - 11:01

Yvonne:

Hoi, klinkt erg spannend allemaal.Heerlijk weer daar,tja dat is hier weer minder.Geniet ervan.doeiiiiiiiii

• 06 Februari 2010 - 15:27

Frieda:

al een afstand afgelegd met jullie auto,en wat een lekkere temperatuur,hier ziet het er grijs uit.heel veel groetEN FRIEDA SABINE

• 06 Februari 2010 - 17:18

Regy:

hee ineens is daar een nieuw reisverslag!! Zo te zien kunnen jullie je zwemspullen te voorschijn gaan halen!
    Heerlijk wij zijn ook aan Lente toe!
    groeten IRTGR

• 07 Februari 2010 - 08:41

Susanne:

Foto's zien er erg leuk uit, en het weer ook, hier gaat het deze week weer matig vriezen. Ons Lisa is geslaagd voor diploma A. Gisteren optreden gehad van Lisa als Kabouter Plop bij de Pronkzitting in Siebengewald. was heel leuk.

• 07 Februari 2010 - 17:27

Jessica Goossens:

Hoi Ellie en Ronnie!

Ik ben helemaal jaloers op jullie! Klinkt geweldig allemaal!
    Heel veel plezier, ik blijf jullie volgen.

Groetjes Jessica

• 07 Februari 2010 - 18:16

Sandra:

Heerlijk zon zee en blauwe lucht. Paradise!
    Veel km's overbrugd en al veel gezien! Wat een schatje dat koalaatje!
    Groetjes