op de boot - Reisverslag uit Sydney, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu op de boot - Reisverslag uit Sydney, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

op de boot

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

20 Februari 2010 | Australië, Sydney

Gisteren vertrokken uit rock hampton en op weg naar airlie beach het werd nog spannend want door de vele regen was de weg achter airlie beach overstroomd.
Onderweg nog een keer na gevraagd maar we konden wel tot airlie beach komen en dat was ook zo.
Vandaag zijn we met een grote jet boot de zee op geweest. Eerst kon je snorkelen je moest een speciaal pak aan ivm met de jelly fish en stingerray ronnie ging wel het water in maar ik dus mooi niet. Ik had geluk mocht met een bootje mee en vandaar uit dede ze vissen voeren en kon je met een kijker door het water naar de bodem kijken dus wel de mooie vissen en het koraal gezien. Daarna weer op de boot naar een fantastisch look out was ff een klim maar de moeite waard. Toen we terug kwamen kregen we een heerlijke lunch en gingen we verder naar een mooi strand waar men nog kon zwemmen en daar hebben we twee haaien tanden gevonden. Het was een heerlijke dag prachtig weer en ik verbrand maar dat kleurt wel bij. Morgen gaan we weer verder op naar Townsville hopelijk blijft de regen weg en hoeven we niet om te rijden want nu moeten we nog 650 km tot cairns en anders worden het er nog 1200. Dus duim voor ons

tot gauw ronnie en ellie

• 20 Februari 2010 - 09:33

Josefa Und Martin:

Hallo ihr Lieben,
    wie schön dass es Euch so gut geht. Natürlich drücken wir Euch die Daumen, dass Ihr die Etappen noch gut hinter Euch bringt und rechtzeitig zum Rückflug wieder an Ort und Stelle seid. Ich will Euch schließlich vom Flieger abholen!!! Wir haben uns lange nicht gemeldet weil wir viel mit unserem Nachwuchs Max zu tun haben. Er ist ein Prachtkerl, schläft nachts durch und macht nichts ins Haus. Er ist sehr verspielt aber auch sehr ruhig, wie Cosima. Die beiden verstehen sich auch prächtig. Es macht uns großen Spass mit dem Kleinen.
    Macht es gut Ihr beiden, wir freuen uns schon auf Euch.
    Martin und Josefa

• 20 Februari 2010 - 10:29

Annemarie:

Hoi Ron & Ellie

Zal voor jullie duimen.
    650km dat is een hele rit.
    Het is weer een prachtig verhaal. Groetjes AnneMarie

• 20 Februari 2010 - 16:48

Susanne:

Hey zoals ik lees alles goed met jullie? Wij zijn vandaag ook teruggekomen uit een zonnig Oostenrijk. Was leuk, iedereen goed geskied, zelfs ik. Maar het blijft altijd moeilijk. Veel succes met rijden , 650 km is toch niet niks. We horen jullie weer.

• 20 Februari 2010 - 17:01

De Knip:

Hallo , dadelijk de smaak te pakken en dan je duikbrevet halen ik weet nog wel een leuk vulstation en wat was de uiterste prijs voor die rupstractor leuk ding voor de boot in en uit het water te halen.

Groeten tot horens.

• 22 Februari 2010 - 12:01

Frieda:

Hallo vakantievierders,jullie maken toch wel spannende dingen mee,en wat een prachtige foto,s weer,erg mooi dat koraal.geniet er van.