geluk gehad - Reisverslag uit Townsville, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu geluk gehad - Reisverslag uit Townsville, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

geluk gehad

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

21 Februari 2010 | Australië, Townsville

Toen we vanmorgen op stonden was nederland op het nieuws de goverment of te wel de regerring was gevallen. Das toch jammer.
Vandaag op weg naar Townsville. We hebben geluk gehad al hoewel er nog veel regen viel zo onderweg was de weg toch begaanbaar.En konden we goed doorrijden.
Halverwege zijn we gestopt bij een zoo zie de foto's was mooi klein in een dik uur was je daar door heen. Daarna door gereden onderweg bij een info bleek een nederlandse oudere man te werken die wist ook al dat de regering was gevallen. Aan het andere eind van de wereld en toch het nieuws volgen mooi is dat.
groetjes ronnie en ellie

• 21 Februari 2010 - 08:38

Anny:

hoi Ellie en Ronnie.wat heb je weer prachtige foto,swat is het daar mooi.
    en wat de regen af en toe betreft die moet je maar voor lief nemen,volgen deberichten krijgen wij ook de hele week regen endan kun je beter daar zijn en van de prachtige natuur genieten.geniet er nog van want de laatste week is zo voorbij.ik ga dadelijk bij jullie pap en mam op de koffie en verslag iutbrengen van jullie reisverslag
    heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel groetjes van ons allemaal

tante Anny

• 21 Februari 2010 - 21:03

Tonnie En Karin:

Hallo luitjes van het goede leven

wat hebben jullie toch al veel gedaan en gezien,allemaal super, behalve de kakkerlakken dan.
    de foto`s zijn erg mooi.jullie hadden vandaag wel geluk dat jullie niet "een beetje" moesten om rijden voor de regen.
    We hebben een erg gezellige carnaval gehad,maar vooral tonnie is weer twintig jaar ouder geworden (grapje). het was wel erg koud, maar we hadden gelukkig een goede taxi.
    we wensen jullie verder super veel plezier.geniet er van.

groetjes van jullie lieve vrienden