regen - Reisverslag uit Portland, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Portland, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

regen

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

04 Februari 2010 | Australië, Portland

Bah vanmorgen al weer om 4 uur wakker gisteren ons eten gemist keuken gaat om half 9 dicht dus dat was brood eten och ja maakt niet uit

We zijn bijna bij de great ocean road moet erg mooi zijn gaan zo meteen verder maar ff mailen nu helaas 20 graden maar beter als al dat geglibber wat ik lees van jullie leuk al die reacties echt super

see you ronnie en ellie

• 04 Februari 2010 - 15:06

Jacqueline:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn , geniet maar lekker hier is de sneeuw bijna weg en schijn het voorjaars zonnetje naar binnen. groetjes vanuit Well

• 04 Februari 2010 - 17:49

Ruud Langhout:

HET WEER WORDT MORGEN BETER BIJ JULLIE 24 GRADEN.HIER IS HET NU EINDELIJK BOVEN NUL EN DROOG. PAS OP VOOR DE DINGO'S GROETJES RUUD

• 04 Februari 2010 - 17:56

De Knip:

Hoe zit het nu met die mooie fotos op de site.

• 04 Februari 2010 - 17:58

Frieda:

Hoi vakantievierders,hier geen sneeuw meer,heb al een beetje voorjaarsgevoel,geniet van jullie ondernemingen,tot een andere keer maar weer!!!!

• 04 Februari 2010 - 18:30

Guus Adele En Kids:

Hallo Ronnie en Ellie,

Fij dat jullie goed aangekomen zijn wat wij willen zeggen geniet ervan
    Groeten tot de volgende keer

• 04 Februari 2010 - 20:09

Tonnie En Karin:

wij zijn ondanks dat jullie "slaapgebrek" hebben en gemiste eten toch erg jaloers op jullie. dus als jullie willen kunnen we nog ruilen(grapje).Tja... dan ga ik nu maar verder "wie is de mol" kijken.super veel plezier en tot mails.
    groetjes tonnie karin en kids

• 05 Februari 2010 - 21:07

Kirstin:

Hallo Ihr Lieben,
    wie gut dass Ihr gut angekommen seid. Hey, vielen Dank für Eure Geburtstagskarte. Die müßt Ihr ja noch kurz vor Eurer Abreise abgeschickt haben. Bin schon gespannt auf Eure weiteren Abenteuer ;o)
    Bis bald
    Liebe Grüße
    Kirstin

• 06 Februari 2010 - 17:07

Regy:

En ondertussen al beter weer gekregen??
    Hebben jullie al veel kilometers gemaakt, zonder problemen??
    We krijgen zo wel zin om achter jullie aan te vliegen, maar helaas...
    Geniet ze! IRTGR