ff niks - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu ff niks - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

ff niks

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

11 Februari 2010 | Australië, Port Macquarie

he halloallemaal

fijn dat jullie de foto's weer leuk vonden de afgelopen twee dagen hebben we een beetje genikst.

Lekker aan het water op het strand genieten van de zon. Toen voelde ik (ellie) hoe moe ik was vandaag dus ook in Port Macquarie gebleven en genoten van de vakantie. Zijn Vanmorgen naar een kleine zoo geweest en even bij een kart baan gaan kijken deze was wel groot 1.1km lang. Daarna nog door het bos heen gereden met een bijna lege tank maar daar wel varanen gezien. Daarna gelukkig nog nog het tank station gehaald. Op het strand lag nog een grote slang zie foto ronnie wilde de tand er nog uit halen voor jordy maar die was te giftig!!!!!

Morgen gaan we weer verder op avontuur met het zonnetje erbij blijft het steeds rond de 30 graden of meer dus heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

groetjes ronnie en ellie

• 11 Februari 2010 - 07:16

AnneMarie:

Goede morgen Ron & Ellie...
    Even een paar dagen niks is ook heel lekker. En wat hebben jullie daar een geweldige temp.Hier sneeuwt het weer,bah bah. De winter is nog niet voorbij. Geniet van de rust. En morgen heel veel plezier. Liefs AnneMarie

• 11 Februari 2010 - 07:18

AnneMarie:

En de foto's,helemaal geweldig!!!

Doeiiiiiiiiii

• 11 Februari 2010 - 10:15

Sylvia:

hoi hoi
    super daar voor jullie eniet er maar lekker van,hier koud en weer sneeuw!!!!
    gisteren een dagje buikgriep gehad ,maar vandaag gelukkig weer voorbij ,
    wens jullie nog veel plezier en tot snel via de site
    liefs sil

• 11 Februari 2010 - 12:43

Jacqueline En André:

He hallo Ellie & Ronnie!
    Leuke foto's en lekker weer bij jullie. Hier is het echt koud! Af en toe een paar daagjes rust is niet verkeerd. Veel plezier met het volgende avontuur!
    Groetjes J&A

• 12 Februari 2010 - 09:17

Sandra:

Lekker luieren is ook vakantie!! Wat een mooi strand!!
    groetjes,

• 13 Februari 2010 - 19:38

Frieda:

Hoi,Hoi,wat een mooie foto,s ,en wat een prachtig strand.vakantie vieren hoort lekker luieren ook bij!! groetjes .