ultra light vliegen - Reisverslag uit Bright, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu ultra light vliegen - Reisverslag uit Bright, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

ultra light vliegen

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

08 Februari 2010 | Australië, Bright

vanmorgen was het dan zo ver we waren al om 6 uur op konden niet wachten (grapje zitten nog niet in het ritme) maar goed om 9 uur konden we dan gaan vliegen met zijn tweeen tegelijk met een ultra light vliegtuigje en instructeur.
Na een helm op en koptelefoon op gingen we dan de lucht in.
Het was echt super we vlogen over de bergen door de wolken we vlogen ongeveer 2.5 km hoog. Gelukkig hadden we warme kleding aan want de wind maakte het nog behoolijk fris. We zijn ongeveer een dik uur in de lucht geweest over het ski gebied gevlogen en over bergen en meren. Op het laatste werd de motor uit gezet en vlogen we in stilte als een vogel door de lucht ook de langding werd ingezet zonder motor ging nog behoorlijk hard naar onder en op het grasveld reden we ook nog vrij hard. Eenmaal onder kregen we nog een cd met mooie foto's en allebei een vliegbrevet want je mocht ook nog even zelf vliegen. Ronnie heeft dit ook nog gedaan. Ik vond het zo wel goed.
In ieder geval het was een geweldige
ervaring die we niet hadden willen missen.
Josefa en Tiny bedankt hiervoor het was SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps het lukt niet helemaal om de foto's goed neer te zetten maar als je links op foto's duwt dan kun je het allemaal wel zien geloof ik

• 08 Februari 2010 - 10:01

Tonnie En Karin:

wat super he om zo te vliegen. dat is zeker een geweldige ervaring.
    anouk vond het koala beertje erg schattig, jammer dat ze net jarig is geweest.bedankt namens roel voor het verjaardagskaartje.
    stockholm met ine is verder geregeld.
    veel plezier in het heerlijk zonnetje aan de andere kant van de wereld.

groetjes tonnie roel bram anouk en karin.

• 08 Februari 2010 - 10:32

Anny Weerepas:

hallo Ellie en Ronnie.
    jullie pap en mam hebben je mail,reisverslag,en foto,s gelezen en bekeken.ze vonden het knap datjullie dat durfde ik moet jullie heel veel groetjes doen en nog een hele fijne vacantie wensen .pap zei,zeg maar dat we niet komen want wij zijn allebei snotverkouden.ook ik wens jullie nog een hele fijne vacantie en tot horens.
    ik volg jullie iedere dag

groetjes van pap en mam
    en tante Anny

• 08 Februari 2010 - 14:35

Jacqueline:

Hey vakantie vierders. wat een belevenis, geniet er maar van want hier is het erg koud en het wordt nog kouder.
    elly even eenberichtje over ons werk. de man van Marian(die bij rob werkt) is vrijdag bij een ongeluk overleden. Marian blijft achter met 2kinderen en komt voorlopig niet werken.
    zielig he! Hey blijf je volgen de groeten vnuit het koude Well!!!

• 08 Februari 2010 - 15:37

AnneMarie:

Hoi Ron & Ellie. Had een week mijn laptop niet, was kapot.Ben helemaal bij gelezen!!! Wat super zeg deze site.Kunnen we jullie mooi volgen zo op deze manier. Inderdaad zo ver weg,maar toch dicht bij.Leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken,echt geweldig.Wat moet je daar op zeggen,genieten,genieten!!!! Hier alles goed,sneeuw is gelukkig weg,maar er komt helaas weer winter aan. Echt geen zin in.Heel veel liefs. Groetjes AnneMarie. Tot mails.xxxx

• 08 Februari 2010 - 17:12

Ruud Langhout:

Wat een mooie en leuke fot's en wat een lef hebben jullie. Gr. Ruud.

• 08 Februari 2010 - 17:51

Marga Schreurs:

Jullie hebben wel lef en van de andere kant ook kei leuk dat jullie dit doen.
    Geniet lekker van jullie vakantie en het weer. Hier is het nog bibberig. Volgens mij heeft het vandaag de hele dag gevroren.
    We hebben je wel gemist bij de nieuwjaarsborrel en woensdag bij het team. Dan gaat het over het team.
    Vier lekker vakantie en tot weer eens.
    liefs Marga

• 08 Februari 2010 - 19:35

Martin Und Josefa:

Wunderbar, dass Ihr diesen Flug gemacht habt. Wir finden Euch sehr, sehr mutig. Aber die Bilder sind grossartig. Viel Spass auch weiterhin. Genießt alles aus vollen Zügen.
    Bis bald, Grüße auch von Max

• 08 Februari 2010 - 20:49

Sandra:

Van hoogtevrees hebben jullie in ieder geval geen last !!!!!!! Wat een belefenis.
    Groetjes

• 08 Februari 2010 - 21:11

Kirstin:

Hey Ihr Lieben, wow was für ein Abenteuer. Und wie mutig Ihr seid!!!
    Die Bilder sind wunderschön und ich bekomme auch unheimliches Fernweh. Freu mich auf Eure weiteren Abenteuer. Laßt es Euch weiterhin so gut gehen. Liebe Grüße und wir drücken Euch
    Tom und Kirstin

• 08 Februari 2010 - 21:47

De Knip:

Volgens mij is het makelijk om te vliegen en ik denk dat je pas een brevet verdient als je een dubbele looping maakt tussen door je lunch neemt fotos maakt en met een ingeklapt landingsgestel je vliegtuigje aan de grond zet op een of ander zandpaadje maar daar zal ik het wel eens een keer met Ronnie over hebben veel plezier nog en houwdoe.

• 09 Februari 2010 - 17:58

Jordy:

Ik hoor dat jullie het leuk hebben. Het is er zo te zien lekker warm. Hier is het maar koud. Leuke foto's. Nog veel plezier en geniet er van. Groetjes Werner, Rachel, Jordy en Ricardo en een pootje van Casper.

• 10 Februari 2010 - 18:47

Rolinke:

Hallo daar! Het ziet er allemaal super uit...heerlijk wil wel ruilen hier sneeuwt het al weer. Huisje gaat allemaal goed. hadden al een keer binnen op het knopje gedrukt, kom ik buiten rolluiken weer dicht!!! haha. Maar goed geen dingen waar jullie je daar druk over moeten maken. Lijkt me echt super gaaf in zon vliegtuigje. Heb alleen super hoogte vrees dus geloof nooit dat ik er in had gedurft. Regent het nu bij jullie op dat weer kaartje te zien....nou ja de zon zal weer gaan schijnen...nou de groetjes van de buurtjes..

• 10 Februari 2010 - 20:36

Yvonne:

Super hoor!! kijk je wel uit,anders wordt het niks met de.b.bq.met ons oude team.groetjes en have fun!