we zijn er - Reisverslag uit Naracoorte, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Naracoorte, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

we zijn er

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

03 Februari 2010 | Australië, Naracoorte

Zo we zijn er dan na een lange vlucht met goede aansluitingen waren we gisteren dan eindelijk in Adelaide.
Auto op halen en ja hoor gaven ze ons weer wat anders mee dan we gehuurd hadden. dus weer terug en even later hadden we dus de goede auto. Daarna naar ons hotel ff maffen en toen de stad in nog bij een paar backpakkers gezeten en daarna naar bed. Toch last van de jet-lag want vanmorgen waren we dus al om 5 uur wakker dus om 7 uur naar de winkel en om half 9 waren we al onderweg. De weg is rustig en het is weer even wennen om aan de andere kant van de weg te rijden maar we hebben nog de tijd om aan alles te wennen de temperatuur is heerlijk over de 30 graden.
verder nog niet veel mee gemaakt wordt vervolgd

oh ja tijd verschil is 10 uur later

groetjes ronnie en ellie

• 03 Februari 2010 - 10:54

Susanne:

Veel plezier, ons Lisa mas as vrijdag op voor diploma A.

• 03 Februari 2010 - 12:34

Josefa Und Martin:

Hallo, Ihr beiden,
    prima, dass alles so gut gelaufen ist. Wir haben auch was Neues, einen kleinen Labrador, er heisst Max. So bald ich kann, schicke ich euch ein Foto.
    Bis bald und weiterhin gute Reise.
    Martin und Josefa

• 03 Februari 2010 - 13:01

Sil En Chris:

hoi hoi

gelukkig dat jullie er zijn ,veelplezier,hier vanochtend spiegelglad ben onderuit gegaan op mijn stuitje nu aan het koelen doet erg zeer!!!!
    groetjes sil ,chris en rob

• 03 Februari 2010 - 14:50

André En Jacq.:

Hallo,
    Fijn dat jullie er zijn en dat jullie niet overal zo lang hoefden te wachten. Veel plezier en tot de volgende keer. Groetjes

• 03 Februari 2010 - 17:35

Sandra:

Yeppie, waauw, wat een temperatuur en wij hier maar bibberen. Doe rustig aan geniet, enjoy!! Leuk om mee te mogen genieten met jullie belevenissen, kijk uit naar jullie volgende bericht.
    Liefs,

• 03 Februari 2010 - 19:32

Frieda:

Hoi vakantievierders,goed aangekomen en nu maar genieten,wat een temperatuur zeg,hier is het nog steeds glibberen,maak er wat moois van.doei

• 03 Februari 2010 - 20:15

Tilly:

ben nu al jaloers, n.l. op de temperatuur

• 04 Februari 2010 - 10:07

Duke:

Met mij gaat het heel goed.
    Ik eet netjes twee bekers brokjes per dag en heb het goed naar mijn zin.

Duke (en Martina)