Uhhhhh - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu Uhhhhh - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

Uhhhhh

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

12 Augustus 2010 | Noorwegen, Bergen

vandaag vanuit Forde naar Bergen gereden in een kleine 4 uur.
Bergen staat bekend om het slechte weer dus ik zag de bui al hangen. Maar wat een geluk prachtig weer midden in de stad en heerlijk op het terras gezeten. Van alles te zien. We blijven hier 2 dagen dus morgen maar eens rond gaan kijken dat we nog wat foto's kunnen nemen en wat te vertellen hebben. Er reizen nog een stel hollanders de zelfde route helaas 65+. Bij het eten vragen ze steeds en hebben jullie dit gedaan of dat gedaan. Uhhh nee niet gezien niet gedaan. Wij gaan naar bouwmarkten bioscopen en musea en als er wat te zien is op loopafstand dan willen we nog wel gaan kijken. Maar geen kilometers lopen behalve voor een terras dan he er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar belangrijkste is dat we het naar ons zin hebben en met een zonnetje erbij is dat zeker het geval.

Nou doei maar weer

• 12 Augustus 2010 - 16:14

Annemarie:

Goede avond wandelelaars,kom op een paar kilometer lopen kan echt geen kwaad! :>)))) En dan smaak het BIERTJE extra lekker,zonnetje erbij wie doet je wat! Bouwmarkten altijd erg leuk.Fijn dat jullie het goed na de zin hebben. Nog effe en dan begint de terug reis al weer. Helaas komt aan alle mooie dingen een eind.Hier alles oké! Weer is best goed. Maar je kunt wel merken dat het najaar opkomst is. Gaat allemaal veel te snel. Op na het volgende verhaal. En Ellie na een wandeling,laat je Ronnie lekker je voeten masseren ;)) Geniet er weer van. Liefs Annemariexxx

• 12 Augustus 2010 - 17:42

Sandra:

De Noorse lucht is de beste lucht om in te ademen! Geniet van de natuur en zoals Annemarie al zegt een biertje smaakt veeeel lekkerder na een heerlijke wandeling. Ben benieuwd naar de foto's van Bergen! Veel plezier, Sjkoll og hilse fra Sandra