middle of no where - Reisverslag uit Skeikampen, Noorwegen van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu middle of no where - Reisverslag uit Skeikampen, Noorwegen van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

middle of no where

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

08 Augustus 2010 | Noorwegen, Skeikampen

Vandaag na 2 dagen in oslo te zijn geweest op naar Skeikampen.
Nou we hadden ons niet zo hoeven te haasten. Echt helemaal niets te doen een uitgestorven ski oord. Waar het in de winter hopelijk drukker is.
Morgen is nog ff een verrassing misshien dat we de route iets aan passen. Dit omdat de Trollstigen een super mooie rit moet zijn maar die volgens ons programma er niet in zit.
Dus zelf waarschijnlijk ff een hotel boeken. Zodat we toch die route er bij kunnen pakken.
Moeten nu ook al improviseren onze wireless internet in het hotel doet het niet. Maar gelukkig zat er een paar meter verder op nog een hotel van de zelfde keten.
Verder gaat alles zijn gangetje. Het eten valt 100% mee. En de hotelkamers gaan wel. Het is niet iets wat ik zou kiezen als ik de keuze had maar het is schoon en dat is oke.
Ook de taal hier is wel grappig veel woorden die je leest komen bijna overeen met de betekenis in nederland en het is dus redelijk goed op te maken wat er staat. Alleen als ze het spreken dan versta je er geen bal van. Maar van de week hadden we een paar engelsen die dachten dat wij zweeds waren ivm ons dialect wat er dan toch wel weer op lijkt zoals hun het dan horen.
Zo dat was weer even in het kort een verslagje.

• 08 Augustus 2010 - 20:14

Annemarie:

Hallo lieve vakantie gangers!
    Wat een leuk verhaal weer,gelukkig dat het eten mee valt. En de kamers schoon zijn.Ook al tijd een verrassing. De bedden dat is ook altijd wat!!!!En nu op naar Sheikampen. Ik wens jullie weer een hele goede reis. Het weer is hier op het moment weer wat minder. Vandaag af en toe regen.Maar niet koud. Fijne dag morgen weer. geniet ervan. Liefs AnneMariexxx

• 09 Augustus 2010 - 08:05

Sandra:

Hoi hoi, Oslo is een mooie stad, gezellig stappen, mooie oude gebouwen en heeeel groot. zijn jullie ook in het (ik geloof Vigebund) park geweest? En inderdaad Trollstigen is een rit die je niet mag missen!! Raar dat juist die niet in het programma zit. Goed plan om die toch te doen!!
    Maar jullie gaan nu richting kust en fjorden? Hartstikke mooi!!! Veel plezier!

• 09 Augustus 2010 - 17:51

Tonnie Karin En Kids:

Nou jullie hebben al weer een mooi rit(je) gemaakt.
    Zoals ik het lees is het (bijna) allemaal weer erg mooi en leuk.
    Geniet er maar lekker van. Bedankt voor de kaart uit stockholm.Mooie omgeving.Wel snel al met de post gekomen vinden jullie ook niet. Natuurlijk ben ik wel benieuwd naar de rest.
    Wij hebben ook een leuke vakantie gehad. De kids wilden niet meer van de camping af.Veel plezier in Noorwegen.
    groetjes vanuit Ottersum