weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

16 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

He He
Na gisteren nog even door Stavanger te zijn geweest. En bij een museum wezen kijken van olieboring en platform (zeer mooi). Moesten we om 19 uur op de boot om de overtocht naar Denemarken te maken, om 22 uur meerden we aan en daarna moesten we nog 1 uurtje rijden naar Aalborg. Waar onze laatste overnachting was. Snel de tassen de kamer op gegooid en nog ff de stad in. Was een straat met allemaal cafe's. Jammer dat we de volgende dag weer door moesten was wel gezellig. Alhoewel ik ook blij was weer naar huis te kunnen. Rond kwart voor negen aangereden en om kwart over zeven stonden we bij het pension om Duke op te halen. Daarna begon het gewone leven weer meteen was draaien en boodschappen doen. Jippie a Jee we zijn weer thuis. Maar het was wel eenmooie reis maar nog een keer daar moet ik nog ff over na denken
Bedankt voor alle leuke reactie's en tot gauw
Groetjes Ellie en Ronnie

• 16 Augustus 2010 - 19:24

Annemarie:

Welkom thuis,was weer leuk om jullie verslagen te lezen. En na z'n reis is het ook weer fijn om na huis te gaan. En zo komt aan alles een mooi eind!!! Tot gauw. Liefs Annemariexxx