trollstiger - Reisverslag uit Molde, Noorwegen van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu trollstiger - Reisverslag uit Molde, Noorwegen van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

trollstiger

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

10 Augustus 2010 | Noorwegen, Molde

Vandaag ons reisschema aangepast op advies van een paar Noren. De trollstiger weg die moet je gedaan hebben. Deze zat niet in de geplande route dus 1 nacht korter bij Elveseter hotel. Wat niet zo heel erg was hadden zelfs geen tv op de kamer was erg primitief maar verder was het hotel wel mooi om te zien.
Dus vandaag naar Molde via de trollstiger. Het was een beetje jammer van het weer bewolking mist en wat regen maar op het moment suprême hadden we wel prima zicht. Te prima zelfs soms kun je maar beter niet zien wat er voor je ligt. We hadden net gewisseld en ik moest rijden nou dat duurde maar ff. Wat een weg haarspeldbochten en dan die afgrond. Dus maar gauw weer gewisseld. Als je ziet hoe makkelijk Ronnie daar rijdt dat doe ik hem niet na. We kunnen niet anders zeggen dan dat het een mooie route was. Al was de route voor dat we de trollstiger af gingen en tussen de fjorden en meren reden zeker zo mooi. Op de bergen lag nog sneeuw. En super mooie watervallen gezien. Ben blij dat we deze route toch gedaan hebben vond vandaag toch wel de mooiste rit tot nu toe. Inclusief de overtochten met de ferry's die daar bij hoorden. En nu zitten we in een super mooi huisje met uitzicht op het water. Ja dat is vakantie.

• 10 Augustus 2010 - 16:02

Annemarie:

Hallo Vakantie gangers.
    Wat weer een mooi verhaal en super mmooie foto's. Alleen die bochten en diepe afgronden,helemaal niks voor mij,krijg al kippevel als ik het zien!!! Ik had het stuur ook meteen af gegeven. Maar die natuur,wel erg mooi. Op na het volgende verhaal,want het gaat allemaal zo snel. Veel plezier maar weer. Liefs AnneMariexxx

• 11 Augustus 2010 - 16:11

Sylvia:

hoi hoi

wij zijn weer in het land
    alles goed verlopen!!!
    nog een paar dagen vrij en dan maandag weer werken!!!!!voor jullie nog een aantal fijne dagen en nog een paar leuke berichtjes en foto's is leuk om e lezen en te bekijken
    tot snel
    liefs van ons xxx

• 12 Augustus 2010 - 07:12

Susanne:

Hoi vakantiegangers,

Het ziet er allemaal weer leuk uit bij jullie.
    Wij zijn vannacht ook weer thuis gekomen na bijna 3 weken weg te zijn geweest.Vanmiddag om 12.00 uur diesel ophalen. Shelby kan niet meer wachten, en tot over een paar dagen.
    gr. Susanne