sweden here we come - Reisverslag uit Linköping, Zweden van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu sweden here we come - Reisverslag uit Linköping, Zweden van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

sweden here we come

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

03 Augustus 2010 | Zweden, Linköping

Zo na twee nachten in Denemarken te zijn geweest nu op naar Zweden. Ronnie helemaal happy op naar de blonde meiden.
Het was een mooie rit met diverse mooie uitzichten.
Ons Hotel hadden we dit keer ook snel gevonden. Dus hup alle spullen er uit en snel de stad in want hier zijn we maar 1 dag. Mooi plaatsje maar door de week weinig te doen. Het is niet koud maar de zon laat het een beetje af weten. Wel fijn bij de uitstapjes is het niet heet. Vandaag nog naar een vliegtuig museum geweest was net geopend en dus erg druk. Maar goed was ff interessant.Vanavond even de stad in geweest om een hapje te eten. Ja ook hier hebben ze de mac en de sub dus als we het niet meer weten dan komen we in ieder geval niet om van de honger. Alles onder controle

• 04 Augustus 2010 - 07:42

Annemarie:

Hallo Reizgers!! Zo te lezen gaat het allemaal goed.Mooie foto's.Hey Ronnie,je heb wel een hele mooie blonde schone bij je.........dus alleen maar kijke wa Haha. Op na het volgende verslag. Hele fijne dag vandaag,geniet ervan.
    Groetjesssxxx