Wat een geluk vandaag maar niet echt - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu Wat een geluk vandaag maar niet echt - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

Wat een geluk vandaag maar niet echt

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

02 Augustus 2010 | Denemarken, Kopenhagen

Vandaag er maar eens goed op uit. Op zoek naar de actractie van Kopenhagen. Volgens de informatie die we kregen moet dat de kleine zeemeermin zijn. Ons ff georiënteerd hoe we moeten lopen (jawel mijn idee) en daar gingen we. Eerst door de langste winkelstraat van Europa en daarna verder en verder. Op een gegeven moment moesten we er toch bijna zijn. Wij zoeken kijken maar niks. Misschien was ze wel de zee in gedoken. Toch maar eens navragen wat denk je is voor expositie naar Shang Hay. En bedankt. Terug lopen was geen optie meer dus in een sight seeying bus hadden we dat maar meteen gedaan. Met 1 kaartje kun je de hele dag in en uit de bus. Maar goed daarna nog een stukje lopen terug naar het hotel. He wat is dat op de voorruit van de auto. Een parkeerbon. Verkeerde plaats geparkeerd kosten ongeveer 80 euro!!!
ff op internet gekeken bleek van een particulier bureau te zijn dus we nemen de gok en betalen niet zien wel wat er van komt. Volgens Ronnie wisseld Nederland daar geen informatie mee uit.
Dadelijk even ergens wat eten misschien nog even naar tivoli pretpark en dan snurken want morgen moeten we weer een flink eind rijden naar Zweden
doei

• 02 Augustus 2010 - 18:16

Annemarie:

Hey Wandelelaars!!!! En weg was de zeemeermin,das nou jammer.Ach ja ,dan maar een keer een reisje na Shang Hay HaHa. Voor morgen een hele goede reis naar Zweden. Hier alles oke,alleen het weer is wat minder. Niet koud hoor,wel af en toe regen. Liefs AnneMariexxx

• 03 Augustus 2010 - 10:48

Susanne:

hajullie daar,

even email checken en zag jullie verslag zit niet mee hoop dat de rest beter verloopt. Hier alles goed mooi weer, leuke camping, wanneer komen jullie terug. gr. van ons

• 03 Augustus 2010 - 17:26

Yvonne:

hoi,klinkt weer allemaal leuk hoor,geniet ervan. groetjes!

• 03 Augustus 2010 - 18:47

Sandra:

Geniet van de mooie reis morgen! Zie vandaag maar als een kleine slechte generale repetitie, ze zeggen toch dan is de echte voorstelling helemaal super. Dus Sweden and Norway, here Ellie en Ron come!
    hilse fra Sandra