de laatste belevenissen - Reisverslag uit Cairns, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu de laatste belevenissen - Reisverslag uit Cairns, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

de laatste belevenissen

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

24 Februari 2010 | Australië, Cairns

Vanmorgen op tijd op gestaan om met de kabelbaan om hoog te gaan vandaar uit mooie uitzichten op watervallen en op het regenwoud vandaar uit naar kurunda geweest en toen was het tijd om met de oude locomotief de berg naar onder te gaan ook hier weer mooie uitzichten.
Toen geprobeerd om in te loggen om onze stoelen te veranderen voor het vliegtuig maar dat is niet gelukt snap er niets van. Maar gelukkig hebben we wel stoelen en kunnenn we ons dus gaan op maken voor de terug reis. Nog ff bij de mac donald gratis internetten en proberen om de laatste foto's er op te zetten.
Vandaag nog een laatste keer genoten van de heerlijke zon en nu op naar ons koude kikkerlandje.

tot vrijdag ronnie en ellie

• 24 Februari 2010 - 10:05

Annemarie:

Hoi Ellie & Ron...

Wat weer een mooie foto's! Echt wat gaat de tijd snel.Geniet nog even van jullie laatste dagen. Hier begint het weer langzaam wat zachter te worden. Een ding is zeker het ergste hebben we achter de rug. Ik wens jullie een hele goede terug reis.

Groetjes AnneMarie

• 24 Februari 2010 - 15:30

André En Jacqueline:

We wensen jullie alvast een hele goede reis naar het "natte" Nedeland!!

Groetjes...