eindbestemming - Reisverslag uit Cairns, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu eindbestemming - Reisverslag uit Cairns, Australië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

eindbestemming

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

23 Februari 2010 | Australië, Cairns

Zo we zijn dan nu in Cairns aangekomen. Na 5500 km gereden in 85 uur traveltime; en 510 liter benzine te hebben gebruikt; zijn we gisteren in Cairns aan gekomen. We hebben nog 500 km afgesneden omdat we nog wat vakantie wilden hebben.
We zitten nu in een apartement waar we een eigen wasmachine en droger hebben dus fijn de was wassen en thuis kan alles schoon de kast in. Morgen gaan we misschien nog met een trein van 150 jaar oud door een goudmijn en natuur, een toch doen. Als we op tijd wakker zijn en anders vermaken we ons toch wel.
We hebben niet veel kangaroe's gezien tot gisteren daar was op een grasveld als of er koeien stonden in een weiland zoveel kangeroe's bij elkaar was gewoon niet normaal echt apart.
Verder hebben we een heerlijke tijd gehad die is om gevlogen hopelijk vliegt de tijd in het vliegtuig ook op en zijn we vrijdag weer in ons eigen huisje

groetjes uit het zonnige Cairns 34 graden ronnie en ellie

• 23 Februari 2010 - 12:05

Anny:

geniet nog heel even.
    tot ziens in Oeffelt.
    en een hele goede terug reis
    groetjes tante anny

• 23 Februari 2010 - 12:42

Sandra:

Heerlijk energie tanken, zonnevitamientjes innemen,en goede reis terug!!!! tot gauw
    Groetjes,

• 23 Februari 2010 - 17:50

Tilly:

hoi!
    die 4 weken zijn idd. omgevlogen. Geniet nog maar even van het mooie weer, hier regent het bij een temp. van 5graden.
    goede terugvlucht!

• 23 Februari 2010 - 18:15

Ruud Langhout:

Jammer maar aan alles komt een einde. Het belangrijkster is dat jullie een leuke vakantie hebben gehad met vele geweldige herinneringen voor later. Als je naar die mijn gaat dan neem voor mij een goudklompje mee. Goede terugreis gewenst uit Ottersum.

• 23 Februari 2010 - 20:37

Frieda:

niet te geloven dat jullie reis al weer ten einde loopt,droom in het vliegtuig maar lekker weg van wat je allemaal hebt gezien.fijne vlucht!!!

• 24 Februari 2010 - 07:50

Yvonne:

Geweldig allemaal en wat een mooie fotos.een goeie terug reis.doei