Bijna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

22 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

ohohoho

Het begint nu op te schieten en heb het gevoel nog 1000 en 1 ding te moeten doen. Maar wat eigenlijk het belangrijkste is, is geregeld maar toch!
Vandaag ons toegelegd op de reisverzekering blijkt dat je met vgz en cz ook gewoon in buiteland met je pasje recht hebt (in bepaalde landen waaronder ook australie) op zorg zonder van te voren te hoeven betalen. Nou das mooi hopelijk dat we het niet nodig hebben.
Ook qua reisverzekering loopt het in bedrag nog al uit elkaar maar met behulp van hebben we nu het toch geregeld. Nu nog wat dingen kopen en uitzoeken en opruimen.
nog 9 nachtjes slapen en dan is het zover.
De volgende mail is waarschijnlijk vanuit de andere kant van de wereld.

• 22 Januari 2010 - 18:43

AnneMarie:

Hoi Ellie en Ron.....

Heel spannend allemaal!! Zie net ook hoe het een beetje werkt. Had al een paar keer gemailt,maar niet via deze site.Dus zo werkt het....Misschien dat ik je nog voor die tijd zie. Anders wens ik jullie een SUPER mooi vakantie toe. Geniet ervan.

Liefs AnneMarie

• 23 Januari 2010 - 18:28

Tilly Mulders:

hoi, volgens mij heb je last van vakantiestress. Troost je het gaat pas over als je weg bent.
    sterkte Tilly

• 24 Januari 2010 - 11:31

Frieda:

Hoi ,Hoi het schiet al op voor jullie,te hopen dat jullie geen gebruik hoeven te maken van de zorgverz,geniet van de voorbereidingen,en droom maar vast van wat gaat komen!!!

• 24 Januari 2010 - 11:32

Frieda:

• 30 Januari 2010 - 19:05

Ruud Langhout:

Veel plezier en goede reis.

• 01 Februari 2010 - 07:02

Susanne:

Hey jullie,

Als je dit lezen heb je de reis al achter de rug. Heel veel plezier en mooi weer. Groetjes,
    Stefan, Susanne, Kevin, Shelby en Lisa