de zee - Reisverslag uit Rimini, Italië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu de zee - Reisverslag uit Rimini, Italië van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

de zee

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

01 Augustus 2011 | Italië, Rimini

gisteren zijn we na een kleine 300 kilometer te hebben gereden bij Rimini aan gekomen.
Best een drukke badplaats.
Het hotel had gelukkig eigen parkeerplaatsen en kelder.Maar voor de bescheiden auto van ronnie was geen parkeerplek groot genoeg. Helaas auto 600 meter verder op moeten parkeren daar was pas plaats, dit natuurlijk ook omdat het weekend was en alle italianen zelf naar de zze kwamen.
sávonds ergens wat gaan eten. Konden weinig restaurants vinden aan de boulevard. Waar eten die mensen toch allemaal. Oh wacht een straat er achter daar was van alles dus te doen, Nu dat weten we dus voor vanavond.
Gisteren eerst een heel stuk gelopen en gelukkig later met de bus terug. Al hoewel het weer wel heerlijk is tegen de avond koelt het goed af.Eigenlijk voor mij te koud.
Nou hou doe en tot de volgende keer.

• 01 Augustus 2011 - 16:06

Rachel:

Hallo,
    Hier is het ook goed weer. Kinderen hebben het ook goed naar de zin.

Groeten vanuit gran canaria

• 03 Augustus 2011 - 17:29

Fam Hopman:

nou zo te horen hebben jullie het goed na jullie zin.
    Tja als de zon schijnt is het altijd wel lekker.

we wensen jullie nog een super leuke vakantie in Italie.
    morgen mag ik weer gaan werken. Tja verschil moet er wezen. We hebben ook in nerderland wel een paar mooie dagen gehad. Nu regent het en wordt het weer weer wat minder. Een voordeel dan is het wat minder erg om weer te gaan werken.

Doei en tot snel