1e kerstdag - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu 1e kerstdag - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

1e kerstdag

Door: ronnie en ellie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

25 December 2012 | Mexico, Playa del Carmen

Zo 1e kerstdag hebben we overleefd gezellig gegeten bij de Mac. We zijn nu een week hier en de tijd vliegt. Helaas nog geen foto's kunnen plaatsen die komen misschien nog. Gisteren hadden we een excursie geboekt naar een of ander eiland en onderweg hadden we nog de gelegenheid om te snorkelen.
Helaas viel dat een beetje tegen maar hopelijk hebben we donderdag meer geluk. Dan gaan we met onze buren van hier die ronnie kent vanuit Nederland op combitour excursie dat is een boot tour met snorkelen en daarna quad rijden in de jungle. Ik hoop dat dat beter is.
Vanavond zijn we naar een show geweest over de geschiedenis van de Maya's. Ook mooi om te zien. Je kunt merken dat iedereen nu vrij heeft het is steeds drukker in de straten maar wel gezellig. Je hebt hier niet het gevoel onveilig te zijn alleen wat ik al eerder schreef je kunt nergens rustig lopen en of kijken of ze roepen je of staan achter je om te helpen. Jammer maar dan ben ik zo weg.
Zo nog een paar dagen misschien tot schrijfs