de eerste dagen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: ronnie en ellie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

21 December 2012 | Mexico, Playa del Carmen

Zo langzaam raken we aan het tijdverschil en het klimaat gewend. We hebben ondertussen een auto maar nog niet echt op pad geweest. De eerste dagen vooral vermoeid van reis en zo.
Het is hier wel super relax. We zitten op loopafstand van de boulevard deze is wel 3.5 km lang. Wel wordt je gestoord van al die gasten die je in hun winkel wil hebben. Maar goed dat is nu eenmaal zo.
Het hotel en het eten is goed. Er zijn ook veel italiaanse restaurants hier.
En vandaag hebben we super lekker cafe vanilla latte gedronken bij star buck.Hier gaan we zeker nog een keer terug.
Hopelijk kunnen we vanavond onze ogen open houden en eens kijken wat het nachtleven te bieden heeft. Maar dat gaat wel goed komen.
Nu maar eens kijken of we de auto nog terug kunnen vinden, met behulp van de tomtom. Boodschappen doen

• 22 December 2012 - 10:48

Anny Weerepas:

Elly en Ronnie

Ik wens jullie een hele fijne vacantie in Mexico.

groetjes Tante Anny

• 25 December 2012 - 12:45

Karin:

we wensen jullie een vrolijk kerstfeest.

zo te lezen zijn jullie op een goede plek terecht gekomen. geniet er maar lekker van.
    jullie zullen nu wel aan het zonnen zijn?

gistavond hebben we lekker gegourmet en daarvoor mocht anouk een belangrijke rol vervullen in het kerstspel in de kerk. anouk was schaap ze was super trots.

ik mag dadelijk gaan werken, maar morgen houden we echt kerst met veeel eten.

nogmaals veel plezier

veel liefs uit nederland tonnie karin roel bram en anouk