klein curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu klein curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ellie en ronnie - WaarBenJij.nu

klein curacao

Door: ellie en ronnie

Blijf op de hoogte en volg ellie en ronnie

23 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag vroeg uit de veren we werden al om kwart over zes in de ochtend op gehaald om met een boot naar klein curaçao te varen. Maar eerst nog ff met mam skypen dus was ik al om half zes op.
Met de boot was het ongeveer een kleine twee uur varen. De zee was erg wild en er waren verschillende mensen ziek. Ik gelukkig niet. Ik had me veel van het eiland voor gesteld maar eigenlijk was het een onbewoond eiland met een hoop rotzooi zonde eigenlijk. Ronnie is nog wel gaan snorkelen en heeft mooie vissen en 2 schildpadden gezien. We hebben daar ontbijt en lunch gehad en rond 4 uur gingen we weer terug. Gelukkig was de zee nu een stuk rustiger. Toen we terug kwamen moesten we nog snel ff naar appie heijn voor de boodschappen daarna lekker thuis gegeten en voor de tv gaan hangen. Morgen is Duke jarig wordt hij al weer 3 helaas zijn we er zelf niet bij maar waar hij is zouden ze hem verwennen. Hieper de piep

• 24 Februari 2012 - 09:27

Karin:

aller eerst proficiat met Duke.
    alweer 3 jaar...

nou wel lekker zo `n mooi weer. hier kun je de bikini nog net niet aan.
    leuke foto `s. alleen de optocht in nederland is zo te zien nog net iets mooier. we hebben een erg gezellige carnaval gehad. we zijn net weer een beetje bij gekomen van de drank (haha).

geniet nog lekker van curacao met hopelijk wat minder last van muggen.